آشنایی با سینک ظرفشویی گرانیتی

برخی از تجهیزات آشپزخانه از جمله ضروریات بوده و نمی توان لزوم وجود آن ها در آشپزخانه را نادیده گرفت. برای مثال می توان به سینک ظرفشویی اشاره نمود. در میان انواع سینک، سینک ظرفشویی گرانیتی امروزه بیشتر مورد استقبال مردم قرار گرفته است.
خرید سینک ظرفشویی باید با دقت زیادی انجام شود زیرا قرار است تا سالیان طولانی از آن برای شستن ظروف استفاده شود لذا سینک انتخابی نه تنها باید مقاوم باشد تا بتواند وزن ظروف را تحمل کند بلکه از نظر زیبایی نیز باید ایده آل باشد چرا که سینک ظرفشویی قرار است بخشی از دکوراسیون آشپزخانه را تشکیل دهد از طرفی جنس سینک اگر مناسب نباشد در مدت کوتاهی کثیف شده و حتی اگر تمیز هم شود، باز هم جرم گیر خواهد شد. با توجه به این که خرید سینک ظرفشویی گرانیتی آمار مناسبی را نشان داده است لذا در این مقاله قصد داریم به معرفی این سینک بپردازیم.

معرفی سینک ظرفشویی گرانیتی:

سینک ظرفشویی گرانیتی در اصل از گرانیت ساخته می شوند اما در ساخت آن از مواد پلیمری و یا اکرولیک هم استفاده می شود. ظاهر زیبای این سینک یکی از دلایل استقبال مردم از سینک ظرفشویی گرانیتی است چرا که امروزه بحث دکوراسیون منزل اهمیت بیشتری پیدا کرده است و افراد تمایل دارند دکوراسیون آشپزخانه خود را به زیباترین شکل ممکن طراحی نمایند. مهمترین مزیت های سینک ظرفشویی گرانیتی عبارتند از:
⦁ مقاومت بالای سینک ظرفشویی گرانیتی به دلیل ترکیب سنگ گرانیت با مواد اکرولیک و فشرده سازی آن ها که منجر به مقاومت بیشتر سینک خواهد شد.
⦁ سینک ظرفشویی گرانیتی ضد خش است در نتیجه مشکل سینک های استیل را رفع نموده و شما مطمئن خواهید بود که با قرار دادن چاقو، چنگال و… در داخل سینک به هیچ عنوان سینک خش دار نمی شود.

⦁ مزیت دیگر سینک ظرفشویی گرانیتی در مقایسه با سینک های استیل این است که مواد و املاح آب در آن رسوب نمی کند به همین دلیل همیشه تمیز باقی خواهد ماند.
⦁ تنوع رنگ سینک ظرفشویی گرانیتی کمک می کند تا شما بهتر بتوانید سینک انتخابی خود را با رنگ های موجود داخل دکوراسیون آشپزخانه تطبیق دهید و در نتیجه هارمونی رنگ ها رعایت شود.

راهنمای خرید سینک ظرفشویی گرانیتی:

شاید تا به این جای مقاله با خواندن مزیت های سینک ظرفشویی گرانیتی به این فکر افتاده اید که برای خانه خود از سینک ظرفشویی گرانیتی استفاده کنید. قبل از این که برای خرید اقدام نمایید توصیه می کنیم که چند مسئله را به دقت در نظر بگیرید:
⦁ همان گونه که می دانید سینک ظرفشویی گرانیتی در ابعاد مختلف طراحی و تولید می شوند لذا قبل از خرید سینک ظرفشویی گرانیتی ابتدا فضای محلی که قرار است سینک در آن جا نصب شود را اندازه گیری کنید تا سینک انتخابی دقیقا هم اندازه فضا باشد.

⦁ سینک ظرفشویی گرانیتی در انواع دو قلو و تک لگن ساخته می شود شما باید قبل از خرید سینک ظرفشویی گرانیتی ابتدا نیاز خود را تعیین کنید و سپس بهترین مدل سینک ظرفشویی گرانیتی را انتخاب نمایید.
⦁ سینک ظرفشویی گرانیتی از نظر طراحی نیز تنوع دارد و به مشتری کمک می کند براساس دکوراسیون آشپزخانه خود از میان سینک ظرفشویی گرانیتی ساده، با طرح های مدرن و فانتزی و… زیباترین مدل را انتخاب کند به گونه ای که یکپارچگی دکوراسیون آشپزخانه حفظ شده و همه عناصر بتوانند زیبایی خود را به نمایش بگذارند.
⦁ با توجه به این که برندهای مختلف در زمینه ساخت سینک ظرفشویی گرانیتی فعالیت می کند پیشنهاد ما این است که ابتدا در میان برندها تحقیق کرده و بهترین را از نظر کارایی، طراحی و قیمت انتخاب نمایید سپس به منظور خرید سینک ظرفشویی گرانیتی اصل و باکیفیت و در امان ماندن از اجناس تقلبی، به سایت برند مربوطه مراجعه کرده و در صورت امکان خرید اینترنتی را انجام دهید و یا این که به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید.

نحوه تمیز کردن سینک ظرفشویی گرانیتی:

بالاخره هر سینک ظرفشویی در طول مدت استفاده ممکن است کثیف شدن ولی میزان آن در سنک های مختلف متفاوت است. برای تمیز کردن سینک ظرفشویی گرانیتی نیازی نیست که از مواد پیچیده و روش های سخت استفاده کنید. برای این منظور راه حلی آسان را آموزش خواهیم داد:
⦁ در زمانی که سینک گرانیتی خالی است بر روی تمامی قسمت های سنک سرکه بریزید و سپس با جوش شیرین آن را بپوشانید. سرکه باعث از بین رفتن میکروب ها و رسوبات شده و جوش شیرین لکه ها را از بین می برد و به سینک جلا می دهد.
⦁ با یک اسفنج بر روی سینک ظرفشویی گرانیتی بکشید تا جوش شیرین و سرکه بهتر بتوانند مواد اضافی را پاک کنند.

⦁ پس از این که مطمئن شدید سینک ظرفشویی گرانیتی به خوبی تمیز شده است با آب کلیه قسمت های سینک را بشویید.
⦁ می توانید در انتها از یک روغن طبیعی و ارگانیک به منظور درخشان شدن سینک ظرفشویی گرانیتی استفاده کنید تا جلای آن بیشتر شود.

یک دیدگاه برای " آشنایی با سینک ظرفشویی گرانیتی " ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --