بهترین برند تجهیزات اشپزخانه ایرانی

بهترین برند تجهیزات اشپزخانه ایرانی

بهترین برند تجهیزات اشپزخانه ایرانی کدام است ؟

در خرید تجهیزات اشپزخانه ایرانی به چه نکاتی باید توجه کنیم ؟

تفاوت تجهیزات اشپزخانه  خارجی و ایرانی در چیست ؟

تمام این سوال ها هنگامی که میخواهید برای خریدن هود و فر و اجاق گاز اشپزخانه تصمیم بگیرید برایتان پیش میاید . اگر برای خرید تجهیزات اشپزخانه به یکی از فروشگاه های لوازم خانگی بروید با انبوهی از قیمت ها و مارک های مختلف ایرانی و خارجی رو به رو میشوید . تصمیم گیری بین اینهمه تنوع کار بسیار سختی است ! در این مقاله به بررسی بهترین برند تجهیزات اشپزخانه ایرانی پرداخته ایم . همچنین  تفاوت محصولات ایرانی و خارجی را بیان کرده ایم .

تفاوت تجهیزات اشپزخانه ایرانی و خارجی

اولین تفاوت تجهیزات اشپزخانه ایرانی و خارجی در مبدا تولید ان ها است . امروزه برخی از برند ها با مونتاژ قطعات وارداتی در داخل ایران دست به تولید تجهیزات اشپزخانه میزنند .

احتمالا برایتان این سوال پیش امده که بهترین برند تجهیزات اشپزخانه ایرانی است یا خارجی ؟ پاسخ این سوال بستگی به بودجه شما و همچنین انتظارات شما از محصول خریداری شده دارد . استفاده از تجهیزات اشپزخانه ایرانی سبب افزایش اشتغال زایی در کشور میشود . از نظر قیمت نیز اجناس ایرانی همیشه به صرفه تر از محصولات وارداتی هستند . تجهیزات اشپزخانه وارداتی ضمانت پس از فروش ندارند . شرکت های تولید کننده تجهیزات اشپزخانه ایرانی خدمات پس از فروش و ضمانت های طولانی مدت دارند . یکی از بهترین برند ها از نظر  خدمات پس از فروش شرکت تورینو پلاس است . تجهیزات اشپزخانه تورینو پلاس شهریار تا 120 سال ضمانت پس از فروش دارند که این حاکی از کیفیت بالای محصولات این شرکت است .

یکی دیگر از معایب تجهیزات اشپزخانه وارداتی قاچاق بودن ان ها و حمل و نقل نا مناسب است . حمل و نقل نامناسب هنگام ورود به ایران احتمالا سبب خراب شدن برخی از قطعات این دستگاه ها میشود .

ویژگی های بهترین برند تجهیزات اشپزخانه ایرانی

ویژگی های بهترین برند تجهیزات اشپزخانه ایرانی نکاتی است که تضمین کننده کیفیت محصول ان برند است . نکات تعیین کننده کیفیت :

-با کیفیت بودن مواد اولیه سازنده محصول

-گذراندن تست  های ایمنی مربوطه توسط محصول

-دارا بودن گواهینامه های بین المللی و معتبر

-تعداد برنامه ها و حالت های دستگاه

-ضمانت و خدمات پس از فروش

– داشتن پشتیبانی 24 ساعته و نمایندگی معتبر در سراسر کشور

تورینوپلاس یکی از برند های معتبر تولید کننده لوازم اشپزخانه در ایران است . محصولات تورینو پلاس دارای خدمات پس از فروش و پشتیبانی 24 ساعته هستند . یکی از برتری های این برند نسبت به سایر برند های ایرانی وارداتی بودن مواد اولیه سازنده محصولات است . اگر به دنبال یک خرید اسان و ارزان هستید تورینو پلاس بهترین گزینه در بین برند های ایرانی است .

انواع محصولات تجهیزات توکار اشپزخانه ایرانی

انواع محصولات تجهیزات اشپزخانه ایرانی به لطف رشد صنعت در ایران بسیار زیاد است . تورینو پلاس تولید کننده تجهیزات اشپزخانه با تکیه بر نیروی کار جوان انواع فر های توکار ، اجاق گاز های رومیزی ، هود اشپزخانه و سینک های ظرفشویی را تولید میکند . در ادامه به بررسی انواع محصولات تجهیزات اشپزخانه ایرانی با جزییات میپردازیم .

هود اشپزخانه ایرانی

از نظر ظاهری هود اشپزخانه ایرانی به چند نوع هود زیر کابینتی یا کتابی ، هود شومینه ای یا دیواری ، هود مورب ، هود مخفی یا توکار ، هود جزیره ای و هود کشویی تقسیم میشوند . تمام این هود ها وظیفه تهویه هوای اشپزخانه را انجام میدهند اما در ظاهر و قدرت مکش و برنامه های هود متفاوتند . مقاله راهنمای انتخاب هود تورینو پلاس شما را با انواع هود و ویژگی های یک هود خوب اشنا میکند .

اجاق گاز رومیزی ایرانی

اجاق گاز رومیزی ایرانی محصول جدیدی است که در انواع مختلف استیل و شیشه ای و ابعاد مختلف تولید میشود . قبل از اقدام به خرید اجاق گاز راهنمای انتخاب اجاق گاز رومیزی تورینوپلاس را مطالعه کنید تا یک خرید بهینه را تجربه کنید .

فر توکار ایرانی

فر توکار ایرانی در واقع فضای بسته ای است که با شعله گاز شهری گرم میشود و مناسب پخت انواع کیک و شیرین و غذا است . امروزه فرهای توکار به صورت گازی و برقی ساخته میشوند که همزمان امکانات و برنامه های پخت بسیاری را در اختیارتان قرار میدهد . برای یک تجربه خوب از خرید اجاق گاز رومیزی میتوانید راهنمای انتخاب اجاق گاز رومیزی تورینو پلاس را مطالعه کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --