بهترین برند هود ایرانی کدام است

بهترین برند هود ایرانی کدام است

بهترین برند هود یا هودهای ایرانی کدام است؟ بهترین مارک هود ایرانی کدام مارک است؟بهترین مدل هود ایرانی در بین برندها کدام است؟بهترین هود آشپزخانه ایرانی چیست؟ بهترین هود ایرانی چیست؟قیمت بهترین هود ایرانی چند است؟

شاید همه این سوالات برای شما که بخواهید یک هود ایرانی بخرید پیش آمده باشد. قراراست این سوالات در این سری از مقاله ها که مربوط به هود های ایرانی می شود را پاسخ دهیم سوالاتی که مربوط به قیمت هود ومقایسه بین مدل های هود میشود را درمقالات بعدی اشاره میکنیم اما اگر جواب سوالات بالا را میخواهید در این مقاله با ما همراه باشید.

توجه داشته باشید این مقاله مربوط به سال 1398 می باشد .

چرا هود ایرانی؟

یکی از زمینه هایی که در کشورمان در این چند سال پیشرفت خوبی داشته ایم که حتی به کشورهای اروپایی هم صادرات داریم در زمینه تولید لوازم آشپزخانه مثل هود و سینک و گاز بوده است و این یعنی لوازم آشپزخانه بخصوص هود های ایرانی از کیفیت خوبی برخوردار هستند و استاندارد های جهانی را دارا می باشند و میتوانند در بازار جهانی هم رقابت کنند مثلا هود کن در ترکیه با برندهای ترکیه ای مثل: هودهای لتو و هود های فرامکو  رقابت میکنند نه تنها در این ضمینه بلکه در زمینه های های دیگر مثل اجاق گاز، سینک ظرفشویی و فرهای اشپزخانه رقابت نزدیکی دارند.

خدمات پس از فروش:

عاقلانه هست که ما کالایی را انتخاب نماییم که خدمات پس از فروش خوبی داشته و اگه یه روزی به تعمیر نیاز پیدا کرد قطعات اون محصول راحت پیدا بشه و مثلا با یه تلفن بتونیم تعمیر کار خود اون شرکت و داخل خونه بیاریم تا ببین مشکل کار کجاست. به عنوان مثال هودهای استیل البرز(یا بقیه برندهای داخلی تفاوتی ندارد) در زمان نصب از شرکت یک نصاب برای شما می اید که هود را به طور رایگان برای شما نصب میکند شاید با خودتا بگویید این موضوع برای برند های خارجی هم صدق میکند بله این حرف درست است. اما باید از شما این سوالات را بپرسم که ایا برندهای خارجی در زمان خرابی و مشکل پیدا کردن قطعه با توجه به تحریم ها و نبود این قطعات یا کمبود انها در بازا بازهم در دسترس هستند؟؟؟به نظر شما بهتر نیست از برندی خریداری کنید که کشور مبدا آن کشور سکونت خود شماست که دسترسی و سهولت خدمات پس از فروش بهتر باشد؟؟؟

کمک به اقتصاد کشور و حمایت از تولید داخلی:

شاید همه کسانی که این مقاله را میخوانند داستان دمپایی که ژاپنی ها بعد از جنگ جهانی را پوشیدند بدانند که انها تا بازگشایی اولین کارخانه تولید کفش یا دمپایی یا کتانی در کشور خود از جنس خارجی استفاده نکردند و بعد از باز گشایی ان کارخانه چیزی به جز دمپایی های ان کارخانه را نپوشیدند.

تازه این اغاز ماجرا بود دمپایی های تولید داخل ژاپن بسیار بی کیفیت بود و انها انقدر از ان حمایت کردند تا توانستند به تولید خوب و با کیفیت حتی برای صادرات برسند که امروزه ژاپن پیشرو و بهترین تولید کننده در کفش های دیجیتالی هست کفش هایی که با راه رفتن تلفن همراه شما را شارژ میکند و یا خودشان جفت میشوند و کلی چیز های دیگر که باعث شده انها از بهترین های این صنعت باشند و مالک برندهایی چون وای تری، اسیکس، و نینوس باشند و در این صنعت پیشرو باشند.

اما ما در ایران میخواهیم از تولیداتی حمایت کنیم که استانداردهای جهانی را دارند و لازم نیست از هودهای بی کیفیت ایرانی استفاده کنیم از بهترین هود های ایرانی استفاده میکنیم که به جرعت میتوان گفت بهترین استاندارد های جهانی را دارند.

هود تورینو

در بین برندهای ایرانی تورینو با دانش کافی و سابقه طولانی در تولید هودهای ایرانی با قیمت مناسب جایگاه مطلوبی نسبت به رقبای خارجی دارد.

برتری های تورینو نسبت به رقبا

  • بهره گیری از بهترین مواد اولیه
  • استفاده از طرح های مد روز
  • گارانتی بی قید و شرط محصولات
  • گارانتی 123 ساله شیشه
  • داشتن گواهی استاندارد
  • تعیین قیمت منصفانه

یک دیدگاه برای " بهترین برند هود ایرانی کدام است " ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --