راهنمایی انتخاب فر توکار

خرید فر توکار تورینو پلاس

راهنمایی انتخاب فرتوکار

راهنمای انتخاب فرتوکار به شما کمک میکند تا در بازار رنگارنگ فر های توکار سردرگم نشوید و یک انتخاب هوشمندانه داشته باشید . فر های توکار انواع مختلفی دارند و رنج قیمت گسترده ای نیز دارند ، قطعا انتخاب از بین اینهمه برند گونانگون کار دشواریست . خرید یک فر توکار خوب که در طولانی مدت نیز کارامد باشد با دانستن یک سری اطلاعات کار نشدنی ای نیست .

برای اینکه راهنمایی انتخاب فر توکار را انجام دهیم ابتدا لازم است تا از انواع فر  توکارکه  به چند دسته کلی تقسیم میشوند مطلع شوید که در ادامه به شرح انها خواهیم پرداخت .

انواع فر توکار اشپزخانه

انواع فر امروزه در فروشگاه های ایران بسیار زیاد است . انتخاب فر مناسب و زیبا و همچنان با کیفیت و قیمت مناسب از بین این همه مدل مختلف کار بسیار دشواری است ، بنابراین لازم است تا کاملا از ویژگی های فر مورد نیازتان مطلع باشید . در ادامه به شرح انواع فر خواهیم پرداخت :

فر توکار گازی :

فر توکار گازی از مدل های قدیمی فر است . این فر ها به گاز شهری متصل میشوند و درجه حرارت قابل تنظیم دارند . به سبب برقی نبودن باید به صورتی دستی روشن شوند و جرقه زن ندارند . فضای داخلی فر با شعله گاز گرم میشود و بازه گرمایی بالایی دارند .

فر توکار گازی . برقی :

در استفاده از فر توکار گازی و برقی شما میتوانید از گاز یا برق برای پخت استفاده کنید . به طور مثال میتوانید مرغ را به وسیله گاز پخته و جهت برشته کردن ان از گریل که با برق کار میکند استفاده نمایید . البته این نکته فراموش نشود که برای پخت از برق یا از گاز باید استفاده نمایید و امکان استفاده همزمان وجود ندارد . مزیت اصلی فرهای توکار گازی و برقی این است که در صورت قطع گاز یا برق خانه میتوانید یک گزینه را به راحتی برای پخت استفاده نمایید . علاوه بر این دیگر نیاز به هزینه جداگانه برای خرید فر برقی ندارید و براحتی با یک هزینه هم فر برقی و هم فر گازی دارید . خرید فر های گازی-برقی به شما برنامه های پخت متنوعی را میدهد که سبب میشود این فر ها انتخاب به صرفه ای باشند .

خرید فر توکار تورینو پلاس

فر توکار برقی :

فر توکار برقی نسبت به سایر فرهای گازی و فر های گازی و برقی امکان پخت بیشتری به شما میدهند . چرا که تمامی فرهای برقی ناب استیل و مستر دارای ده برنامه پخت بوده و این امکان را به شما میدهد که در پخت غذا محدودیتی نداشته باشید . معایب این فر نیز مصرف برق زیاد است .

موارد مهم در انتخاب فر توکار

موارد مهم در انتخاب فر توکار شامل نکاتی است که در برند های مختلف متفاوت است و لازم است قبل از خرید فر ان ها را بدانید . در راهنمایی انتخاب فر توکار باید به ابعاد فر ، جنس متریال بکار رفته در فر ، امکانات فر توکار و تعداد برنامه های پخت دقت کنید .

ابعاد فر توکار

از موارد مهم در انتخاب فر توکار ابعاد فر توکار میباشد . فر های توکار اغلب یا در فضای زیرین اجاق گاز های توکار یا بین کابینت ها نصب میشوند و با توجه به محل نصب اندازه های مختلفی دارند . اغلب فر ها دو طبقه هستند . شما باید با توجه به ابعاد متناسب با کابینت اشپزخانه تان از بین فر ها انتخاب کنید .

مواد اولیه در ساخت فر توکار

کیفیت فر شما تا حدود زیادی به مواد اولیه بکار رفته در ساخت ان بستگی دارد . بسیاری از شرکت ها نامعتبر برای ارزان تر کردن فرایند تولید از مواد اولیه نا مرغوب استفاده میکنند و این موضوع طول عمر فر را کاهش میدهد . خرید فر توکار از ان مواردیست که مادام العمر است و کمتر کسی قبل از خراب شدن فر اقدام به تعویض کردن میکند . حتما دقت کنید که فر را از برند معتبر بخرید تا پس از مدتی با مشکل کاهش کیفیت مواجه نشوید .

امکانات فر توکار

یکی از مهم ترین موارد در انتخاب فر توکار که میتواند راهنمای انتخاب فر توکار برای شما باشد امکانات فر توکار میباشد . پیشرفت تکنولوژی سبب ارتقای چشمگیر امکانات فر ها شده است . از جمله امکانات فر توکاار میتوان به تعداد برنامه های پخت پرداخت که در واقع هرچه تعداد برنامه های پخت بیشتر باشد خرید به صرفه تری داشته اید . یکی از جالبترین این امکانات تنظیم زمان پخت است ، به این صورت که دستگاه پس از سپری شدن مدت تنظیم شده تایمر به طور خودکار خاموش میشود .

فن های کانوکشن و گرداننده هوا به یکدست پخته شدن و نرم و اسنفجی شدن کیک کمک میکنند . فن خنک کننده نیز سبب میشود تا بعد از خاموش شدن فر به سرعت خنک شود .

یکی از امکانات جالب فر های توکار قابلیت کنترل تاچلس است . با کمک قابلیت تاچلس میتوانید از راه دور و با کمک تکان دادن دست برنامه پخت فر را کنترل کنید .

تعداد برنامه های پخت فر توکار

امروزه تعداد برنامه های پخت فر توکار بسیار زیاد است . برنامه پخت میت پرب با تشخیص خودکار گوشت نرم تر و لذیذ تری تحویلتان میدهد. جوجه گردان و گریل نیز از برنامه جالب فر های توکار میباشد .

نکات مهم در انتخاب فر توکار

نکات مهم در انتخاب فر توکار مواردی است که باید در خرید فر به ان ها دقت کنید . خدمات پس از فروش و گارانتی از مواردیست که نشان از کیفیت فر توکار و اعتبار برند ان دارد . لوازم جانبی و اقلام همراه نیز در برند های مختلف متفاوت است . گواهینامه و اعتبار نامه های ایرانی و بین المللی نیز یکی از مواردیست که با کمکم ان میتوانید به کیفیت فر توکار پی ببرید . در اخر به شما توصیه میکنیم قبل از خرید همه جوانب را بسنجید و راجب محصول مورد نظرتان تحقیق کنید تا در طولانی مدت مجبور به صرف هزینه دوباره نباشید .

خرید فر توکار تورینو پلاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --