فر برقی توکار

فر برقی توکار

با سرعت گرفتن روند پیشرفت تکنولوژی  این روز ها تقریبا همه میدانند فر چیست و چه کاربردی دارد . فر یک محفظه فلزی است که با شعله گاز یا برق گرم میشود . بخاطر طراحی مکعب مستطیلی فر و بسته بودن محفظه تمام نقاط هم دما هستند . این هم دما بودن تمام نقاط غذا را یکدست میپزد . در این مقاله  فر برقی توکار را معرفی خواهیم کرد .

فر برقی توکار چیست ؟

فر های برقی توکار طراحی مدرن تری نسبت به فر های قدیمی دارند . این فر ها فقط با نیروی برق کار میکنند . فر های برقی برنامه های پخت بسیار متنوعی دارند . جریان ملایم برقی به فر وارد میشود و به گرما تبدیل میشود . سپس گرما به وسیله فن های کانوکشن در داخل فر به گردش درمیاید . اینگونه دمای تمام نقاط فر یک اندازه میشود و غذا یکدست میپزد . شاخص ترین تفاوت این فر ها ، استفاده از برق برای پخت غذا است .

انواع فر توکار

انواع فر امروزه در فروشگاه های ایران بسیار زیاد است . انتخاب فر مناسب و زیبا و همچنان با کیفیت و قیمت مناسب از بین این همه مدل مختلف کار بسیار دشواری است . بنابراین لازم است تا انواع فر توکار را بشناسید . در ادامه به شرح انواع فر خواهیم پرداخت :

فر توکار گازی :

فر توکار گازی از مدل های قدیمی فر است . این فر ها به گاز شهری متصل میشوند و درجه حرارت قابل تنظیم دارند . به سبب برقی نبودن باید به صورتی دستی روشن شوند و جرقه زن ندارند . فضای داخلی فر با شعله گاز گرم میشود و بازه گرمایی بالایی دارند .

فر توکار گازی . برقی :

در استفاده از فر توکار گازی و برقی شما میتوانید از گاز یا برق برای پخت استفاده کنید . به طور مثال میتوانید مرغ را به وسیله گاز پخته و جهت برشته کردن ان از گریل که با برق کار میکند استفاده نمایید . البته این نکته فراموش نشود که برای پخت از برق یا از گاز باید استفاده نمایید و امکان استفاده همزمان وجود ندارد . مزیت اصلی فرهای توکار گازی و برقی این است که در صورت قطع گاز یا برق خانه میتوانید یک گزینه را به راحتی برای پخت استفاده نمایید . علاوه بر این دیگر نیاز به هزینه جداگانه برای خرید فر برقی ندارید و براحتی با یک هزینه هم فر برقی و هم فر گازی دارید .

فر توکار برقی :

فر توکار برقی نسبت به سایر فرهای گازی و فر های گازی و برقی امکان پخت بیشتری به شما میدهند . معایب این فر نیز مصرف برق زیاد است .فر های برقی رو میزی ظاهر مدرن تری نسبت به سایر انواع فر دارند .

انتخاب فر متناسب با اشپزخانه

برای انتخاب فر متناسب با اشپزخانه باید به نکاتی که در ادامه ذکر میکنیم دقت کنید .

1.قیمت فر و بودجه مدنظرتان برای خرید

2.برند فر، معروف بودن یک برند نشان دهنده رضایت مشتریان در طولانی مدت از کیفیت محصولات ان برند است .

3.میزان استفاده تان از فر

4.غذاهایی که قرار است با فر طبخ کنید و تعداد برنامه پخت مدنظرتان

5.ابعاد فر مناسب فضای اشپزخانه

6.خدمات پس از و گارانتی

7.کیفیت مواد اولیه در تولید فر

با در نظر گرفتن این هفت مورد میتوانید فری را انتخاب کنید که در طولانی مدت شما را راضی نگه دارد .

چرا فر برقی رومیزی را انتخاب کنیم ؟

فر های برقی رومیزی فضای بسیار کمی اشغال میکنند . قرار گرفتن فر در کابینت به اشپزخانه جلوه مدرن میدهد . امکانات فر های برقی رومیزی بسیار بیشتر از سایر فر ها است . فر های برقی با توجه به قیمت بسیار کاربردی هستند . یکی از بارز ترین برتری های فر برقی پخت یکدست غذا است . فر های برقی خطر اتش سوزی ندارند . چونکه این فر ها با جریان الکتریسیته کار میکنند خیلی سریع گرم میشوند و غذارا زودتر میپزند .

امکانات فر برقی توکار

امکانات فر های برقی رومیزی بسیار متنوع تر از فر های دیگر است و این امکانات با توجه به قیمت و برند فر متفاوت هستند . در واقع هرچقدر امکانات فر ها بیشتر باشد قیمتشان نیز بالاتر است .

گریل :

گریل یکی از قابلیت های فر برقی است که میتوان به کمک ان سطح غذا را برشته کرد .

موتور جوجه گردان :

موتور های جوجه گردان برای پخت مرغ های شکم پر و یکدست پخته شدن بافت مرغ کاربرد دارد .

سیستم یخ زدا :

قابلیت سیستم یخ زدا مخصوص فر های برقی است . با کمک یخ زدا مواد غذایی فریزری را سریع تر از حالت انجماد خارج خواهید کرد .

پنل کنترل تاچ:

با کمک پنل کنترل تاچ تنظیم و انتخاب برنامه های پخت اسان تر است .

سنسور میت پرب :

سنسور میت پراب در واقع یک میله فلزی با روکش نسوز است . این میله داخل بافت غذا قرار میگیرد و از یک سمت به برد الکتریکی متصل است . این حسگر با دقت دمای غذا را پایش میکند و سبب پخت یکسان و ابدار شدن گوشت میشود .

فر برقی توکار تورینو پلاس

خرید اینترنتی فر اشپزخانه کاری بسیار دشوار است .با دقت نکردن در مطالعه توضیحات محصول یا خرید فر بی کیفیت ضرر بزرگی خواهید کرد . شرکت تورینو پلاس با استفاده از بستر اینترنت و ایجاد امکان خرید اینترنتی فر تورینو پلاس این نگرانی را برطرف کرده است . در وبسایت تورینو پلاس میتوانید با مطالعه کامل توضیحات محصول از ویژگی های ان مطلع شوید و انتخابی مناسب کنید .

در ساخت محصولات تورینو پلاس از مواد اولیه وارداتی و درجه یک استفاده میشود و کیفیت فر های تورینو پلاس تضمین شده است . تمام محصولات تورینو پلاس کم مصرف  و دارای علامت استاندارد ایران هستند . همچنین با خرید اینترنتی فر تورینو پلاس از ده سال خدمات پس از فروش بهره مند خواهید . وبسایت تورینو پلاس  نماد اعتماد الکترونیک و نماد ثبت ملی دارد که شمارا از خرید خود مطمعن میکند . تورینو با بهره گیری از سیستم ارسال سفارشات سریع و همکاری با چندین شرکت ارسال مرسوله به سراسر ایران نظر دارد حداقل زمان ارسال و تحویل مرسوله را در بین فروشگاه های اینترنتی داشته باشد.

یک دیدگاه برای " فر برقی توکار " ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --