فر توکار گازی – برقی

خرید فر توکار تورینو پلاس

فر توکار گازی – برقی

فر توکار گازی برقی پرکاربرد ترین مدل فر بین انواع است . فرهای توکار داخل کابینت نصب میشوند . یکی از روش های بهینه سازی فضای اشپزخانه استفاده از فر های توکار است . فر های توکار را میتوان برای مصارف روزمره بکار گرفت . این نوع از فر ها ظاهری مدرن تر به اشپزخانه میبخشند . فر توکار گازی برقی امکانات بسیار گسترده تری نسبت به مدل هایی که انحصارا با گاز یا برق کار میکنند دارد . در این مقاله از تورینو پلاس درباره انواع فر و فر توکار گازی برقی بیشتر خواهیم خواند .

انواع فر

انواع فر امروزه در فروشگاه های ایران بسیار زیاد است . انتخاب فر مناسب و زیبا و همچنان با کیفیت و قیمت مناسب از بین این همه مدل مختلف کار بسیار دشواری است . بنابراین لازم است تا انواع فر توکار را بشناسید . در ادامه به شرح انواع فر خواهیم پرداخت :

فر توکار گازی :

فر توکار گازی از مدل های قدیمی فر است . این فر ها به گاز شهری متصل میشوند و درجه حرارت قابل تنظیم دارند . به سبب برقی نبودن باید به صورتی دستی روشن شوند و جرقه زن ندارند . فضای داخلی فر با شعله گاز گرم میشود و بازه گرمایی بالایی دارند .

فر توکار گازی – برقی :

در استفاده از فر توکار گازی و برقی شما میتوانید از گاز یا برق برای پخت استفاده کنید . به طور مثال میتوانید مرغ را به وسیله گاز پخته و جهت برشته کردن ان از گریل که با برق کار میکند استفاده نمایید . البته این نکته فراموش نشود که برای پخت از برق یا از گاز باید استفاده نمایید و امکان استفاده همزمان وجود ندارد . مزیت اصلی فرهای توکار گازی و برقی این است که در صورت قطع گاز یا برق خانه میتوانید یک گزینه را به راحتی برای پخت استفاده نمایید . علاوه بر این دیگر نیاز به هزینه جداگانه برای خرید فر برقی ندارید و براحتی با یک هزینه هم فر برقی و هم فر گازی دارید .

فر توکار برقی :

فر توکار برقی نسبت به سایر فرهای گازی و فر های گازی و برقی امکان پخت بیشتری به شما میدهند . معایب این فر نیز مصرف برق زیاد است .فر های برقی رو میزی ظاهر مدرن تری نسبت به سایر انواع فر دارند . امکانات فر های برقی رومیزی بسیار متنوع تر از فر های دیگر است و این امکانات با توجه به قیمت و برند فر متفاوت هستند .

فر توکار گازی – برقی چیست؟

بکارگیری همزمان نیروی گاز شهری و برق ، فر توکار برقی_گازی را پدید اورده است . فر یک محفظه بسته فلزی است که درب شیشه ای یا فلزی دارد . فر های برای پختن غذاهایی که نیاز به دمای مداوم و یکسان دارند مناسب هستند . بزرگترین تفاوت  فرگازی_برقی  با سایر انواع فر ها توکار بودن و استفاده همزمان از منبع گاز و برق است . برترین ویژگی فر های گازی _ برقی امکانات و برنامه های پخت بسیار گسترده است . از معایب ان نیز میتوان به قیمت بالای محصول اشاره کرد .

امکانات فر توکار گازی برقی

امکانات فر گازی _برقی بسیار متنوع و گسترده است . تمام امکاناتی که فر برقی و فر گازی به صورت جداگانه دارند در این محصول ترکیب شده است . این امکانات با توجه به مدل فر و قیمت ان متفاوت هستند . در ادامه چند مورد از امکانات مشتزرک تمام فر های گازی _برقی را بازگو خواهیم کرد .

تایمر :

تایمر یکی از امکانات مشترک در فر های برقی و فر های گازی _برقی است .  تنظیم تایمر با توجه به مدل فر میتواند تاچ یا با کمک دکمه باشد . تایمر در مدیریت زمان پخت غذا به شما کمک میکند .

گریل  برقی :

گریل یکی از قابلیت های فرگازی_ برقی است که میتوان به کمک ان سطح غذا را برشته کرددر این مدل از فر با انرژی برق غذا گریل میشود و ایمن تر است . با کمک سیستم گریل میتوانید غذاهای سالم و بدون روغن بپزید  .

موتور جوجه گردان :

موتور های جوجه گردان برای پخت مرغ های شکم پر وکباب بدون تولید دود کاربرد دارند . مزیت مهم جوجه گردان کمک به  یکدست پخته شدن بافت مرغ است  .

سیستم یخ زدا :

قابلیت سیستم یخ زدا مخصوص فر های برقی است . با کمک یخ زدا مواد غذایی فریزری را سریع تر از حالت انجماد خارج خواهید کرد .

پنل کنترل تاچ:

با کمک پنل کنترل تاچ تنظیم و انتخاب برنامه های پخت اسان تر است .

سنسور میت پرب :

سنسور میت پراب در واقع یک میله فلزی با روکش نسوز است . این میله داخل بافت غذا قرار میگیرد و از یک سمت به برد الکتریکی متصل است . این حسگر با دقت دمای غذا را پایش میکند و سبب پخت یکسان و ابدار شدن گوشت میشود .

فن داکتی :

فن داکتی با نیروی برق کار میکند . با گرداندن هوا در داخل کابین فر به یکدت پخته شدن غذا کمک میکند .

فر توکار گازی – برقی تورینو پلاس

خرید اینترنتی فر اشپزخانه کاری بسیار دشوار است .با دقت نکردن در مطالعه توضیحات محصول یا خرید فر بی کیفیت ضرر بزرگی خواهید کرد . شرکت تورینو پلاس با استفاده از بستر اینترنت و ایجاد امکان خرید اینترنتی فر تورینو پلاس این نگرانی را برطرف کرده است . در وبسایت تورینو پلاس میتوانید با مطالعه کامل توضیحات محصول از ویژگی های ان مطلع شوید و انتخابی مناسب کنید .

در ساخت محصولات تورینو پلاس از مواد اولیه وارداتی و درجه یک استفاده میشود . کیفیت فر های تورینو پلاس تضمین شده است . تمام محصولات تورینو پلاس در رده مصرف انرژی A و دارای علامت استاندارد ایران هستند . همچنین با خرید اینترنتی فر تورینو پلاس از ده سال خدمات پس از فروش بهره مند خواهید . وبسایت تورینو پلاس  نماد اعتماد الکترونیک و نماد ثبت ملی دارد که شمارا از خرید خود مطمعن میکند . تورینو با بهره گیری از سیستم ارسال سفارشات سریع و همکاری با چندین شرکت ارسال مرسوله به سراسر ایران نظر دارد حداقل زمان ارسال و تحویل مرسوله را در بین فروشگاه های اینترنتی داشته باشد.

2 دیدگاه برای فر توکار گازی – برقی ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --