فر گازی توکار

فر گازی توکار

فرگازی توکار  یکی از متداول ترین و قدیمی ترین انواع لوازم پخت غذا در اشپزخانه ها است . فر یک محفظه بسته اغلب از جنس فلز است . شعله گاز شهری فضای داخل فر را گرم میکند . دما در تمام نقاط فر گازی توکار یکسان است و سبب لذیذ شدن ان میشود . با استفاده از فر های گازی میتوانید انواع غذاهای مختلفی بپزید . تنوع غذایی و اماده کردن غذاهای متنوع با فر امکان پذیر است . تفاوت فاحش فر های توکار و فر های قدیمی در فضای اشغال شده توسط انها است . فر های توکار داخل کابینت نصب میشوند و جلوه زیبا تری به اشپزخانه میبخشند . در این مقاله از تورینو به صورت تخصصی درباره فر گازی توکار مطالعه خواهیم کرد .

فر گازی چیست ؟

فر گازی یکی از انواع فر های توکار مورد مصرف در اشپزخانه هاست . این فر های گازی فقط با اتصال به گاز شهری کار میکنند . این مدل از فر ها در صورت قطع گاز کارایی ندارند . تعداد برنامه های پخت فر های گازی نیز به سایر مدل ها کمتر است . فن کانوکشن با گرداندن هوا در داخل فر به یکدست بودن دما و زودتر گرم شدن فر کمک میکند . شاخص ترین تفاوت این فر با سایر مدل ها در استفاده از گاز است . البته این به این معنی نیست که هیچ نیازی به برق ندارد . فر های گازی توکار از برق برای تایمر و تنظیم برنامه پخت و روشن کردن لامپ داخل فر استفاده میکنند .

انواع فر توکار

انواع فر امروزه در فروشگاه های ایران بسیار زیاد است . انتخاب فر مناسب و زیبا و همچنان با کیفیت و قیمت مناسب از بین این همه مدل مختلف کار بسیار دشواری است . بنابراین لازم است تا انواع فر توکار را بشناسید . در ادامه به شرح انواع فر خواهیم پرداخت :

فر توکار گازی :

فر توکار گازی از مدل های قدیمی فر است . این فر ها به گاز شهری متصل میشوند و درجه حرارت قابل تنظیم دارند . به سبب برقی نبودن باید به صورتی دستی روشن شوند و جرقه زن ندارند . فضای داخلی فر با شعله گاز گرم میشود و بازه گرمایی بالایی دارند . نسبت به سایر مدل های فر ارزان تر هستند . مجهز به ترموکوپل اند . برای پخت غذاهایی که نیاز به گرما از بالا دارند مانند کیک و پیتزا مناسب نیست .

فر توکار گازی . برقی :

در استفاده از فر توکار گازی و برقی شما میتوانید از گاز یا برق برای پخت استفاده کنید . به طور مثال میتوانید مرغ را به وسیله گاز پخته و جهت برشته کردن ان از گریل که با برق کار میکند استفاده نمایید . البته این نکته فراموش نشود که برای پخت از برق یا از گاز باید استفاده نمایید و امکان استفاده همزمان وجود ندارد . مزیت اصلی فرهای توکار گازی و برقی این است که در صورت قطع گاز یا برق خانه میتوانید یک گزینه را به راحتی برای پخت استفاده نمایید . علاوه بر این دیگر نیاز به هزینه جداگانه برای خرید فر برقی ندارید .  براحتی با یک هزینه هم فر برقی و هم فر گازی دارید .

فر توکار برقی :

فر توکار برقی نسبت به سایر فرهای گازی و فر های گازی و برقی امکان پخت بیشتری به شما میدهند . معایب این فر نیز مصرف برق زیاد است .فرهای برقی رو میزی ظاهر مدرن تری نسبت به سایر انواع فر دارند .

ویژگی های فر توکار با کیفیت

فر گازی توکار نسبت به مدل های قدیمی تر فضای کمتری اشغال میکنند . محصولات توکار داخل کابینت نصب میشوند و جلوه زیباتری به اشپزخانه میبخشند . نکته مهم در کیفیت محصولات مواد اولیه بکار رفته در ساخت ان هاست . شیشه فر باید از جنس سیکوریت و نشکن باشد که در دمای بالا نشکند . فر گازی با کیفیت تایمر پخت دارد . شما با تکنولوژی تایمر پخت مدت زمان پخت را مدیریت خواهید کرد .

انتخاب فر متناسب با اشپزخانه

برای انتخاب فر متناسب با اشپزخانه باید به نکاتی که در ادامه ذکر میکنیم دقت کنید .

1.قیمت فر و بودجه مدنظرتان برای خرید

2.برند فر، معروف بودن یک برند نشان دهنده رضایت مشتریان در طولانی مدت از کیفیت محصولات ان برند است .

3.میزان استفاده تان از فر

4.غذاهایی که قرار است با فر طبخ کنید و تعداد برنامه پخت مدنظرتان

5.ابعاد فر مناسب فضای اشپزخانه

6.خدمات پس از و گارانتی

7.کیفیت مواد اولیه در تولید فر

با در نظر گرفتن این هفت مورد میتوانید فری را انتخاب کنید که در طولانی مدت شما را راضی نگه دارد .

خرید فر گازی توکار تورینو پلاس

خرید اینترنتی فر اشپزخانه کاری بسیار دشوار است. با دقت نکردن در مطالعه توضیحات محصول یا خرید فر بی کیفیت ضرر بزرگی خواهید کرد. شرکت تورینو پلاس با استفاده از بستر اینترنت و ایجاد امکان خرید اینترنتی فر تورینو پلاس این نگرانی را برطرف کرده است . در وبسایت تورینو پلاس میتوانید با مطالعه کامل توضیحات محصول از ویژگی های ان مطلع شوید و انتخابی مناسب کنید.

در ساخت محصولات تورینو پلاس از مواد اولیه وارداتی و درجه یک استفاده میشود و کیفیت فر های تورینو پلاس تضمین شده است. تمام محصولات تورینو پلاس کم مصرف و دارای علامت استاندارد ایران هستند. همچنین با خرید اینترنتی فر تورینو پلاس از ده سال خدمات پس از فروش بهره مند خواهید . وبسایت تورینو پلاس  نماد اعتماد الکترونیک و نماد ثبت ملی دارد که شمارا از خرید خود مطمعن میکند. تورینو با بهره گیری از سیستم ارسال سفارشات سریع و همکاری با چندین شرکت ارسال مرسوله به سراسر ایران نظر دارد حداقل زمان ارسال و تحویل مرسوله را در بین فروشگاه های اینترنتی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --